محکومیت جنایت جدید صهیونیست‌ها از سوی جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت نظامیان اشغالگر صهیونیست را در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری قدس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت نظامیان اشغالگر صهیونیست را در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی محکوم و بر لزوم فعالسازی اشکال مختلف مقاومت تأکید کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست دیروز «عاهد عبد الرحمن الخلیل» جوان فلسطینی را در تقاطع غوش عتصیون در جنوب شهر بیت لحم اعدام کردند.

این جنبش بر ادامه مقابله با اشغالگران و صهیونیست‌های شهرک نشین با انواع ابزار‌هایی که در دسترس مقاومت است تأکید کرد. جهاد اسلامی افزود نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به جنایات خود ادامه می‌دهند و با خونسردی جوانان فلسطینی را در گذرگاه‌های مرگ واقع در همه استان‌های کرانه باختری اعدام می‌کنند و تازه‌ترین آن نیز اعدام عبد الرحمن الخلیل از ساکنان منطقه امر در شمال شهر الخلیل بود.

در این بیانیه آمده است بازگشت هماهنگی امنیتی (بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی) موجب تشویق سربازان اشغالگر و شهرک نشینان شده است و آن‌ها را تشویق می‌کند عربده کشی و به فلسطینیان حمله کنند. راه مقابله با حملات شهرک نشینان و عربده کشی‌های آنان نیز بازداشتن آنان و حمایت از سرزمین و ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار