فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی استان

استاندار آذربایجان شرقی گفت:واحد‌های تولیدی آذربایجان شرقی در شرایط کرونا و تحریم تعطیل نشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با مدیران استان و فعالان بخش خصوصی شهرک عالی نسب تبریز که در محل کارخانه کاشی تبریز برگزار شد با قدردانی از تلاش شبانه روزی تولیدکنندگان و صنعتگران در شرایط تحریم  با اشاره به فعالیت بدون تعطیلی بسیاری از واحد‌های تولیدی استان در شرایط کرونایی و تحریم گفت: تولید کنندگان سربازان اصلی کارزار و میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه‌های حساس تحریم، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده اند.

اوافزود:پیشرفت و عظمت روزافزون واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، افتخار آفرین است.

او گفت: مجموعه‌های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان دارند و با رعایت استاندارد‌های بین المللی، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می‌افزایند.

استاندار آذربایجان شرقی از صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خواست که نسبت به معرفی اقدامات، دستاورد‌های موفق و محصولات تولیدی خود به عموم مردم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پورمحمدی اظهار کرد: معرفی محصولات باکیفیت داخلی، آشنایی و رغبت مردم را نسبت به استفاده از کالا‌های ایرانی افزایش داده و روز به روز بر تعداد جوانان شاغل در کارخانه‌ها می‌افزاید.

صمد حسن زاده مدیرعامل یک شرکت تولید کاشی نیز در این جلسه با اشاره به اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر در این کارخانه گفت: به رغم تمامی مشکلات همچون تحریم، کارخانه کاشی تبریز به صورت سه شیفتی و با برترین استاندارد‌های روز دنیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: تولیدات این کارخانه به بسیاری از کشور‌های همسایه و چندین کشور اروپایی نیز صادر می‌شود.

فرماندار و نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی استان نیز در این جلسه به بیان مطالبات و مشکلات خود همچون آسفالت راه دسترسی و تقویت زیرساخت‌هایی همچون برق و آب شرب در این منطقه پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار