سرپرست اداره ورزش و جوانان مهران:

ظرفیت‌های مهران برای برگزاری تورنمت‌های ورزشی منحصر به فرد است

صالحی گفت:ظرفیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه مهران جهت انجام تورنمت‌های ورزشی منحصر به فرد و زمینه ایی برای معرفی فرهنگ و منطقه به سایر استان‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛صالحی سرپرست اداره ورزش و جوانان مهران در جلسه هم اندیشی زنگ ورزش بانوان شاغل ادارات شهرستان، از اهمیت نهادینه کردن و تعریف ورزش بانوان در شهرستان مهران گفت : ظرفیت‌های فرهنگی و طبیعی منطقه مهران، جهت انجام تورنمت‌های ورزشی و همایش‌های کوهنوردی و پیاده روی در طبیعت را منحصر به فرد و زمینه ایی برای معرفی فرهنگ و منطقه به سایر استان‌های کشور، توصیف کرد.

او هدف از تشکیل این نشست را ایجاد روحیه نشاط و تندرستی در ادارات، خصوصا برای بانوان شاغل عنوان کرد و از اجرای طرح «زنگ ورزش» بدین منظور خبر داد.

صالحی بیان کرد: در این طرح که با هماهنگی و مجوز فرمانداری خواهد بود، بانوان شاغل، ساعاتی در ماه را، خارج از فضای اداری، در محیط‌های ورزشی سپری می‌کنند.

در این جلسه همچنین خانم جعفریان، کارشناس بانوان اداره ورزش و جوانان گفت:ایجاد ایستگاه سلامت، ورزش‌های صبحگاهی وعصرگاهی، دوچرخه سواری، اسکیت، پیاده روی و کوهنوردی از دیگربرنامه‌های این حوزه برای ورزش خانواده‌ها است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.