کاهش تولید ماسک در مهریز

تنها واحد تولیدی ماسک در شهرستان مهریز، این روز‌ها با مشکلاتی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، زارع، مدیر مجموعه تولیدی ماسک با بیان اینکه این مجموعه نخستین مجموعه تولید ماسک در شهرستان مهریز است، گفت: فعالیت این مجموعه از شهریور ماه امسال با ۴۵ عضو فعال شروع شده است که هم اکنون به دلیل مشکلات مالی، عدم بازار فروش مناسب و عدم حمایت ارگان‌های مربوطه به ۱۰ نیرو کاهش یافته است.

زارع گفت: یکی دیگر از دغدغه‌های ما فروش ماسک در واحد‌های تجاری مثل سوپر مارکت هاست که این مسئله باعث کاهش فروش محصولات ما و از بین رفتن بازار فروش شده است.

او در ادامه بیان کرد: ما ابتدا روزانه ۲۵ هزار ماسک تولید می‌کردیم که این تعداد هم اکنون به ۱۰ هزار ماسک در روز رسیده و علت آن هم افزایش قیمت مواد اولیه و عدم حمایت مالی است.

مدیر این مجموعه تولیدی عنوان کرد: واحد ما دارای کد Tmed یا همان کد سازمان غذا و دارو است که در صورت حمایت مالی می‌توانیم سایر وسایل بهداشتی مانند کلاه پرستاری و روکش‌های تخت بیمارستانی هم تولید کنیم.

زارع در پایان گفت: مهم‌ترین نیاز کنونی مجموعه ما حمایت مالی تا سقف حداقلی ۱۵۰ ملیون تومان است تا بتوانیم تولید مان را به روزانه ۲۰ هزار ماسک برسانیم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار