تمدید محدودیت‌های منع تردد شبانه در مهاباد

سرپرست فرمانداری مهاباد از ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها به مدت یک هفته دیگر در این شهرستان خبر داد.

خدرلو سرپرست فرمانداری اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی وضعیت شیوع کووید ۱۹ در این شهرستان از قرمز به زرد تغییر کرد، اما به دلیل اینکه این وضعیت شکننده است و احتمال شیوع موج چهارم این ویروس در راه است، ممنوعیت تردد شبانه همچنان در این شهرستان اعمال می‌شود.

خدرلو افزود: اعمال منع تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهرستان به مدت هفت روز دیگر تمدید شد و خودرو‌هایی که پس از این ساعت در معابر باشند، جریمه می‌شوند.

او با اشاره به اینکه جریمه تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان است، ادامه داد: ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی، به شهر‌های قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودرو‌های شخصی پلاک بومی شهر‌های قرمز و نارنجی به سایر شهر‌ها ممنوع است.

سرپرست فرمانداری مهاباد تصریح کرد: تا قبل از این ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌های مشمول در همه شهر‌های قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر اجرا می‌شد، اما بر اساس مصوبه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا این طرح اکنون در تمام شهر‌ها قابل اجراست.

خدرلو از مردم خواست تا از اجتماعات غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند تا شرایط بحرانی و قرمز را دوباره تجربه نکنیم.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.