غربالگری کرونایی حدود ۱۱ هزار هشترودی

 فرماندار هشترود از غربالگری نزدیک به ۱۱ هزار نفر در هشترود برای شناسایی مبتلایان به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود در جلسه ستاد اجرایی طرح شهید سلیمانی گفت: تیم‌های بهداشت و درمان باید در کنار غربالگری کرونا ، مراقبت را نیز در دستور کار قرار داده و افراد بالای ۶۵ سال را مجاب به قرنطینه معکوس کنند تا بتوانیم از سلامتی مردم صیانت کنیم.

او با بیان اینکه ۱۸ درصد از جمعیت هشترود غربالگری شده‌اند گفت: ادارات موظف به تامین بسته های  بهداشتی و معیشتی برای کارکنان مبتلا به کرونا هستند.

او گفت: مردم فهیم شهرستان نیز با تیم‌های بهداشتی که برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب غربالگری در درب خانه‌ها حاضر می‌شوند همکاری کنند تا در شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به کرونا با مشکل روبرو نشویم.

 امینیان گفت: نزدیک به ۱۴ هزار نفر  در هشترود نیاز به غربالگری دارند و باید در طول یک هفته به طور کامل غربالگری شوند.

او  گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده، مردم باید تمام ضوابط بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۴۰ ۱۸ دی ۱۳۹۹
لطفا این غربال گری را در تمام شهرستان های استان اجرا کنید. ما اصلاتا اهل شهرستان اسکو هستیم در روستا های اسکو اکثر جوانها و افراد کهن سال نه ماسک میزنند و نه پرتوکول های بهداشتی را رعایت میکنند و دور همی ها و مهمانی ها را هم میگیرند لطفا این غربالگری ها را در تمام روستاها و شهرستان های استان اجرا کنید امار پایین می اید چون اکثر کسانی که در استان تست کرونا داده اند ساکن شهرها هستند اگر میخواهید امار کرونا صفر شود تست کرونا را از روستایان بگیرید تا امار پایین بیاید
آخرین اخبار