کشف ۶۱ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان ۶۱ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

بدون درنگ برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی "ریگان-ایرانشهر" اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو پژو ۴۰۵ متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در ادامه با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، متهم متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با شلیک چند تیر هوایی آن را متوقف کردند.

در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۶۱ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

پلیس البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی بر روی عناصر اصلی خرید و فروش مواد مخدر، سعی دارد از ورود این عامل خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کند.

انتهای پیام / ر . ن

برچسب ها: کشف تریاک ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.