نماینده ولی فقیه در خوزستان:

یکی از رویش‌های نظام جمهوری اسلامی، احیای آیین نماز جمعه است

امام جمعه اهواز گفت: نماز جمعه در رفع مشکلات جامعه نقش دارد و یکی از رویش‌های نظام جمهوری اسلامی احیای آن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در آیین معارفه امام جمعه حمیدیه با اشاره به اهمیت و نقش نماز جمعه در جامعه گفت: یکی از رویش‌های نظام، احیای آیین نماز جمعه است.

او افزود: آیین نماز جمعه از جمله واجباتی است که اگر در نظام اسلامی به معنای واقعی برگزار شود عمده مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در سراسر کشور ۹۰۰ جایگاه اقامه نماز جمعه وجود دارد، اظهار داشت: در مجموع ۵۰ جایگاه در استان خوزستان متعلق به اقامه نماز جمعه است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه به مشکل شهرستان حمیدیه مبنی بر نداشتن امام جمعه به علت در گذشت امام جمعه قبلی، بیان کرد: در پی برگزار نشدن آیین نماز جمعه در این شهرستان، شهروندان مطالبه اقامه نماز جمعه داشتند که با انتصاب امام جمعه جدید که فردی شایسته و خدمتگذار است، آیین نماز جمعه از این هفته در این شهرستان اقامه خواهد شد.

امام جمعه اهواز در این آیین از مردم شهرستان حمیدیه خواست در کنار امام جمعه باشند تا شاهد رشد و تعالی این شهرستان باشیم و در پایان این مراسم حجت الاسلام علی نژاد رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، حجت‌الاسلام سعید لفته پور را به عنوان امام جمعه جدید حمیدیه معرفی کرد.

حجت‌الاسلام لفته پور پیش از این به‌عنوان امام‌جمعه موقت شهرستان حمیدیه فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.