جلسه مشترک فدراسیون بین المللی تنیس ITF با فدراسیون تنیس ایران

جلسه مشترک فدراسیون بین المللی تنیس و فدراسیون تنیس ایران برگزار شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نمایندگان کشورمان در جلسه مشترک فدراسیون بین المللی تنیس حضور پیدا کردند.

در این جلسه یک ساعته که با حضور داود عزیزی (رئیس فدراسیون تنیس)، فرزین ضیا آذری (دبیر)، امیرحسین موسوی (رئیس کمیته مسابقات)، سید عادل برقعی (مدیر روابط بین الملل) و سمیرا قدسی (مسئول اداری کمیته مسابقات) برگزار شد، پروژه جدید فدراسیون جهانی تنیس با عنوان World Tennis Number از سوی تیم فدراسیون جهانی به فدراسیون تنیس ایران معرفی شد.

پل لیفتن و امیر برقعی به همراه کاس ولش به نمایندگی از سوی فدراسیون جهانی تنیس به تشریح این پروژه پرداختند و پیشنهاد شد فدراسیون کشورمان ضمن آماده نمودن بستر فنی لازم در ماه‌های نخست سال ۲۰۲۱ به این سیستم جهانی بپیوندد. سیستم جهانی World Tennis Number زبان مشترک تنیس جهان در سال جدید محسوب خواهد شد و به روند ارزیابی سطح هریک از بازیکنان حاضر در مسابقات کمک شایانی خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد کمیته مسابقات فدراسیون تنیس کلیه اطلاعات مسابقات و بازیکنان حاضر در رنکینگ‌های داخلی طی سال‌های اخیر را گردآوری و جهت تحلیل و امضاء تفاهم نامه به منظور حمایت فدراسیون_جهانی به ITF ارسال کند.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار