نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی:

بودجه اختصاص داده شده به شهرهای غربی خراسان جنوبی کافی نیست

حجت الاسلام نصیرایی گفت: درحالیکه حدود ۵۲ درصد جمعیت خراسان جنوبی در شهر‌های غربی این استان متمرکز است اما توجه به اعتبارات اختصاص داده شده در حد مورد انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس گفت: مسئولین باید از فرصت انسجام و همدلی در شهرستان‌ های غرب خراسان جنوبی به نفع مردم استفاده کنند و آسیب‌ شناسی کنند که چرا علیرغم وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص منطقه اما باز هم نسبت به برخی شهر‌های مجاور در توسعه عقب هستیم؟

او با بیان اینکه متاسفانه در برخی موارد از برنامه خبری نیست افزود: بررسی میزان توسعه در برخی شهر‌های کشور نشانگر این واقعیت است اما مردم نجیب و صبور این استان همچنان برای منافع خود با اتحاد به پیش می‌روند و از مسئولان می‌خواهند نگاه منصفانه داشته باشند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام نصیرایی گفت: همه باید تمرین کنیم تا موجب تقویت اتحاد و همدلی منطقه‌ای و استانی شویم زیرا درسایه اختلاف توسعه و تعالی بوجود نمی آید.

او ادامه داد راه اندازی دانشکده علوم پزشکی، اتصال فردوس به شبکه سراسری راه‌آهن و تکمیل باند امداد و نجات ازجمله مطالبات مهم در شهرستان فردوس است که می‌طلبد تسریع پیدا کند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار