افزایش۱۳ درصدی مصرف گاز در فصل زمستان استان همدان

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان از افزایش ۱۳ درصدی مصرف گاز در زمستان امسال این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فیاض مدیر عامل شرکت گاز استان همدان مدیریت و رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را ضامن گازرسانی برای تمامی مشترکان، از جمله مشترکین صنعتی بیان کرد و افزود: تا کنون بیش از سه هزار ماموریت در قالب طرح پایش مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری استان انجام شده که نتیجه آن تا کنون صدور ۲۷۸ اخطار قطع و ۴۰ مورد قطعی گاز بوده است.

او با اشاره به آغاز اجرای طرح پایش مصرف گاز با هماهنگی ادارات دولتی استان از آغاز زمستان ادامه داد: تا کنون بیش از سه هزار ماموریت در قالب طرح پایش مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری استان انجام شده که نتیجه آن تا کنون صدور ۲۷۸ اخطار قطع و ۴۰ مورد قطعی گاز بوده است.

این مسئول اضافه کرد: قطع گاز مراکز تعطیل آموزشی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس، مصرف بهینه سوخت در بخش صنعتی و تجاری استان و جایگزینی سوخت در مراکز تولیدی و صنعتی، از جمله پیشنهادات شرکت گاز برای مدیریت این سوخت در زمستان امسال است.
او اظهار داشت: طول شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان همدان ۹ هزار و ۵۲۱ کیلومتر است که سهم شهر‌ها از این میزان ۳۴ و سهم روستا‌ها ۶۶ درصد است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار