نگاه عادلانه به دزفول و قومیت‌های مختلف آن

رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: آرمان اصلی شورای شهرستان نگاه عادلانه و همه جانبه به تمام جغرافیای وسیع آن با قومیت‌های مختلف لر، بختیاری، عرب و دزفولی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مصطفی عظیمی فر رئیس شورای اسلامی دزفول گفت: آرمان اصلی شورای شهرستان نگاه عادلانه و همه جانبه به تمام جغرافیای وسیع آن با قومیت‌های مختلف لر، بختیاری، عرب و دزفولی است که شورا، در مسیر حل مسائل مختلف آنها، با یاری خداوند متعال و اعضای شورای اسلامی، تا حد توان در مسیر تحقق این مهم حرکت خواهد کرد.

او بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم و اساسی شهرستان است که وظیفه‌ای خطیر و مقدس بر عهده دارد و با تقدیر از عملکرد مثبت محمدی خباز، توزیع عادلانه معلمان در کنار تلاش جهت رفع نیاز‌های اساسی مدارس در تمام شهر‌ها و روستا‌های شهرستان از اقدامات ارزنده او و مجموعه خدوم آموزش و پرورش شهرستان دزفول است.

محمدی خباز، مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: در یک سال، جهت برقراری عدالت آموزشی در سطح شهرستان و خصوصاً شهر ها، روستا‌ها و مناطق محروم، تمام تلاش خود و مجموعه را بکار گرفته ایم و خدا رو شکر در این راه نیز به موفقیت‌های نسبی دست یافته ایم که گواه آن، فرمایشات اعضای شورای شهرستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.