۶ خدمه لنج غرق شده در خلیج فارس نجات یافتند

۶ خدمه یک فروند موتور لنج باری که در خلیج فارس غرق شده بود، نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ساعت ۲۳:۲۵ چهارشنبه ۱۷ دی کشتی فله بر جیپسامکو (GYMSUMCO ۱) که در حال عبور از منطقه دریایی عسلویه به مقصد کویت بود اعلام کرد که یک قایق نجات با ۶ نفر سرنشین نیاز مبرم به کمک دارد.

محمد قاسمی افزود: بلافاصله شناور ناجی ۲۰ به سمت موقعیت رفت و ۴۰ دقیقه بامداد ۱۸ دی به موقعیت مورد نظر رسید و پس از نجات افراد را نجات دادند و به سمت اسکله پارس حرکت کرد. 

او ادامه داد: ناخدای ناجی اعلام کرد که همگی نفرات سالم هستند و فقط یک نفر دچار دریازدگی شده و حال مساعدی ندارد.


بیشتر بخوانید


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  بیان کرد: شناور ناجی ساعت ۲ بامداد در اسکله ۵ پارس پهلو گرفت و نفرات به مسئولان اسکله پارس تحویل داده شد و فرد بدحال نیز با آمبولانس به درمانگاه انتقال یافت.

قاسمی گفت: تمامی نفرات سالم هستند و مالک موتورلنج با حضور در مجتمع بندری پارس نسبت به انتقال این افراد به محل سکونتشان اقدام لازم را انجام داد.

او عنوان کرد: بنابر اظهارات نجات یافتگان شناور غرق شده، موتور لنج باری به شماره ثبت ۱۷۳۴۵  بوده که از دوبی به سمت بندر ریگ در شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حرکت می‌کرده که به علت آبگرفتگی شدیدناگهانی غرق شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.