میزبانی خفر از پیکر‌های شهدای گمنام

فرمانده سپاه شهرستان خفر گفت: این شهرستان طی روز‌های آینده، میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار مجتبی طالبی گفت: طی رز‌های آینده، فضای شهر خفر را حضور پیکر مطهر ۲ شهید گمنام، عطرآگین خواهد کرد.

او با اشاره به تلاش برای تکمیل تپه شهدای گمنام شهر خفر، گفت: یکی از آرزو‌های مردم شهید پرور خفر، حضور شهدای گمنام در این منطقه بود که اکنون به حقیقت نزدیک شده و به زودی مردم خونگرم این شهرستان، میزبان میهمانی گرانقدر خواهند بود.

طالبی از شهروندان برای کمک به تکمیل تپه شهدای گمنام، گفت: از همه شهروندان خصوصا خانواده محترم شهدا و ایثارگران درخواست داریم با حضور در یادمان شهید گمنام، ما را در انجام این کار فرهنگی یاری دهند.

نایب رئیس شورای شهر خفر نیز گفت: بهسازی راه دسترسی به تپه شهدای گمنام طی یک تلاش جهادی، انجام و مسیر تقریبا آماده شده است.

نجاتی با اشاره به تداوم اقدامات عمرانی تا تکمیل این پروژه فرهنگی، گفت: محل دفن شهدای گمنام در شهرستان خفر، در یکی از ارتفاعات، نزدیک به بارگاه امامزاده ابوالقاسم واقع در روستای غربی، قرار دارد.

نایب رئیس شورای شهر خفر با یادآوری اینکه این شهرستان ۱۸۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها، ۲۵ دیماه، پیکر‌های مطهر ۲ شهید گمنام در این شهرستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار