ثبت دومین روز متوالی بدون فوتی کرونا در چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری گزارش نشد و دومین روز متوالی بدون فوتی کرونا در استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در تشریح آمار جدید بیماری کرونا در نوزدهمین روز از دیماه سال ۱۳۹۹ در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ١۵٩ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴٣ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست یک مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.


بیشتر بخوانید


شیرانی گفت: هم اکنون ۸۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۶ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای دومین روز متوالی هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید_۱۹ در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان ۷۲۵ نفر می‌باشد.

شیرانی ادامه داد: هم اکنون ١١ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.