آموزش حضوری ۲۳ هزار دانش آموز گلستانی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۲۳ هزار دانش آموز روستایی که به اینترنت دسترسی ندارند، حضوری آموزش می‌بینند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: برخی از دانش‌آموزان گلستانی به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات از آموزش در فضای مجازی محروم بودند که آموزش آن‌ها از طریق درسنامه و جزوات آموزشی پیگیری می‌شود.


احسان گوهری راد از اجرای طرح شهید عاطفی نژاد در استان خبرداد و گفت:این طرح برای آموزش دانش‌آموزان مناطق محروم استان طراحی شده است و در کنار این طرح استفاده از آموزش‌های تلویزیونی هم توانسته برخی از مشکلات را برطرف کند.


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان، آموزش حضوری دانش آموزان در برخی از روستا‌ها دور دست که پوشش اینترنت ندارند، آغاز شده است.


گوهری راد افزود: هم اکنون ۲۳ هزار دانش‌آموز در روستا‌های گلستان به صورت حضوری آموزش می‌بینند و امتحانات آن‌ها هم به صورت حضوری است.


او با اشاره به آمار بالای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان گلستان، گفت: برخی از دانش آموزان گلستانی به دلیل مسائل اقتصادی و موضوعات فرهنگی محروم از تحصیل هستند که تلاش می‌کنیم آن‌ها را به عرصه تعلیم و تربیت برگردانیم.

 

گوهری راد بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله بهداشت، کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی، اداره کل تعاون و همچنین استانداری منعقد شده که امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات را پوشش دهیم.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار