بدون تعارف با مرجعی که مسئول رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای اوکراینی است + فیلم

سانحه هواپیمای اوکراینی یکی از تلخ‌ترین حوادث برای مردم کشور بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعباس ترکی، دادستان نظامی تهران در برنامه بدون تعارف درباره سانحه هواپیمای اوکراینی سخن گفت و اشاره کرد که مجموعه ای از عوامل و زنجیره ای از خطاها در این مساله مطرح است که باعث رقم خوردن این سانحه شد.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۹
من با وجود توضیحات نتونستم درک کنم چرا یه نفر ساعت پنج شش صبح از همون لحظه برخورد موشک به هواپیما فیلم میگیره و اولین جایی که پخش شد رسانه های خارجی بودن .چطور خبر داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۰ دی ۱۳۹۹
خدا به خانواده های این عزبزان صبر بده . واقعا سخت هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۹
اگر فرمایش این دادستان درست باشید ما میبایست با فراموشکاری اپراتور هر روز یک هواپیما ساقط میکردید. به نظر می رسد ایشان درست نمیگوید باید استدلال این افراد و دادستان را مورد بررسی قرار گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۹
به چه قیمتی . جون آدما.اون کسی که پشت راداره رییس داره باز اونم رییس داره همه مقصرن همه باید استعفا بدن
Germany
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سپاهیان ایران کسانی هستن که به خاطر ناموس و خاک کشورشان جان شیرین بر کف دست گرفتند و در کیلومترها دورتر وارد میدان مبارزه با استکبار جهانی شدند خطای یک نفر هیچ وقت در دل ما مجاهدت ها و رشادت وشجاعتهای کل مجموعه سپاه را زیر سوال نمیبرد
Germany
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۹
اگه ماهم ي لحظه خودمون رو جاي اون افراد بذاريم همينكارو ميكرديم
شرايط بسيار سختي براي اونها بوده
اگه ي درصد فك كنيم جاي هواپيما واقعا موشك بود و اون افراد شليك نميكردن
اونوقت جاي١٧٦نفر هزاران نفر شهيدميشدند
خدا رحمتشون كنه و بخانواده هاشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام. همه میدانیم که این حادثه یکی از تلخ ترین حوادث ایران است که باعث شد عزیزانی را ازدست بدهیم. اما سوال من این است :چگونه است که به این پرونده با این شفافیت رسیدگی میشود و مقصران از جمله فرمانده پدافندی که به اشتباه باعث این حادثه شد مقصر معرفی میشود اما در مورد کسانی که در کرمانشاه در تشییع جنازه سردار زیر دست وپا له شدند هیچ صحبتی نمی شودودر رسانه‌ها از رسیدگی به پرونده انان هیچ خبری نیست. ایا انان انسان نبودند؟ یا به دلیل شرکت در تشییع پیکر سردار و احساسات قلبیشان خود مجرم فی نفسه هستند؟ و خونشان باید به هدر رود یعنی هیچ افرادی مسئول مرگ انان نیستند؟ و مرگ انان اتفاقی بوده. در انجا هیچ اشتباهی صورت نگرفته بوده؟ یا اینکه باید در این کشور تا ابد مظلوم کشی وجود داشته باشد. متاسفم برای خودم ومردمم که به دادخواهی کسانی دلخوش کرده اند که به داد هوچیان میرسند وکسانی که صدایی به جایی نمبرند باید نفله شوند
Germany
علی فراهانی
۲۱:۱۴ ۱۹ دی ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر
ممنون از اطلاع رسانی در مورد هواپیمای اوکراینی.
سوالی که بنده بعنوان یک هموطن به ذهنم خطور کرده و امیدوار بودم این سوال هم مطرح میشد این است که به گفته مسولین خطا در جهت دهی شمالی راداری بوده و فرمانده وقت فراموش میکند جهت دهی راداری را تنظیم به شمال کند و شخص حاضر به اشتباه هواپیما را موشک کروز تشخیص میدهد. سوال این است که اگر شلیکی هم از طرف ایران به پایگاه آمریکایی نمیشد و به اصطلاح وضعیت جنگی هم بوجود نمیامد آیا آن شخص حاضر هواپیما را موشک کروز تصور میکرد و اقدام به ساقط کردن آن مینمود؟
آخرین اخبار