اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی در اهواز با افتتاح ۲ کارگاه تولید پوشاک

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از افتتاح کارگاه تولید پوشاک در مناطق شرق و غرب شهرستان اهواز، با محوریت آموزش و اشتغال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و حمایت شرکت یاس نوین پارسه، ۲ کارگاه تولید پوشاک در ۲ نقطه از مناطق کم برخوردار شرق و غرب اهواز با محوریت آموزش مهارتی، توسعه کارآفرینی و اشتغال راه اندازی شد.

او افزود: این کارگاه‌ها به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید و تحقق سند اشتغال و با رویکرد جدید آموزش مهارتی محصول محور جهت حمایت از بانوان خوزستان برای ورودبه عرصه کارآفرینی و اشتغال پس از فراگیری مهارت راه اندازی شدند.

سواعدی اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با استفاده از همه ظرفیت منابع انسانی و تجهیزاتی به دنبال توسعه آموزش مهارتی محصول محور، کارآفرینی و اشتغال پایدار در مناطق کم برخورد دار و محروم با هم افزایی و مشارکت سرمایه گذاران مهارتی است.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: جامعه هدف در این کارگاه‌ها که با محوریت آموزش و اشتغال راه اندازی شدند، بانوان توانمند و جویای کار استان به ویژه زنان بد سرپرست و سرپرست خانوار هستند.

دارا پور مسئول تعاونی دیبا بافت جنوب هم در ادامه با بیان اینکه لباس‌های مشاغل صنعتی و بیمارستانی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود، گفت: در هر کارگاه برای حدود ۳۰ نفر به صورت مستقیم و در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.