تقویت زیرساخت ها و استفاده های بهینه از پایانه های مرزی شلمچه

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:زندگی و معیشت بسیاری از مردم آبادان و خرمشهر به تقویت زیرساخت ها و استفاده های بهینه از پایانه های مرزی شلمچه بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در  سفر به آبادان گفت: در راستای برنامه ی از پیش تعیین شده در مجلس برای بررسی ظرفیت های موجود در نقاط مرزی کشور،امروز به آبادان و خرمشهر سفر کردیم،پیشتر از نوار مرزی شرق و شمال غرب کشور نیز بازدیدهای مشابه صورت گرفته است.

او افزود: آبادان و خرمشهر به لحاظ موقعیت استراتژیک و همجواری با کشور عراق،دارای ظرفیت های ویژه ای هستند،اما برخی از ملاحظات نظامی و امنیتی امکان استفاده مردم منطقه از این ظرفیت ها را تا حدودی محدود کرده است.

حیدری تصریح کرد: بلافاصله پس از بازدیدهای امروز از نوار مرزی جنوب،نشست های تخصصی در مجلس را آغاز خواهیم کرد تا موانع توسعه و استفاده بیشتر مردم از ظرفیت های مرزی به ویژه در زمینه گردشگری برطرف شود.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آبادان  تصریح کرد:سواحلی که در آبادان و خرمشهر وجود دارد در  غرب آسیا بی نظیر است،منطقه آزاد اروند در توسعه این سواحل می تواند نقش کلیدی ایفا کند

 حیدری گفت:زندگی و معیشت بسیاری از مردم آبادان و خرمشهر به تقویت زیرساخت ها و استفاده های بهینه از  پایانه های مرزی شلمچه بستگی دارد،بنابراین در این زمینه نیز با کمک نمایندگان مردم،برگزاری نشست های تخصصی و تدوین برنامه های کاربردی تلاش خواهیم کرد شاهد تحول مثبت در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.