در خراسان جنوبی رخ داد؛

کمک ۲ و نیم میلیاردی خیرین به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خیرین نیکوکار، معلمین و دانش آموزان استان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان آسیب دیده از کرونا اهداء کردند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : نهضت همگانی معلم یاری به منظور تحقق اهداف تربیتی، فرهنگی و پرورشی دانش آموزان و جلب مشارکت والدین در این زمینه آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۰ تیم معلم یاری در مرکز استان فعالیت می‌کنند، افزود: حضور مردم، به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در پشتیبانی از مدافعین سلامت و کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، بار دیگر یاد و خاطره‌ بسیج مردمی در حمایت از رزمندگان دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد.

واقعی تصریح کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون فرهنگیان و دانش آموزان استان در عرصه تولید ماسک، بالشت، گان بهداشتی، خرید بسته‌های لوازم التحریر، بسته‌های معیشتی، البسه و گوشی همراه در قالب پویش لبخند مهربانی، لبخند رضایت و ایران همدل، کمک کرده اند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: پویش لبخند رضایت از مهر ماه در آستان آغاز شده است و تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار