مرادی در پرونده شکایت ماشین سازی پیروز شد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی از بابک مرادی بازیکن استقلال، رای را به نفع بازیکن آبی‌ها صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پیگیری‌های فراوان مدیرعامل و بخش حقوقی باشگاه استقلال، امروز رای بابک مرادی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد.

در همین رابطه احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: این پرونده در رای اولیه به ضرر بابک مرادی صادر شده بود، ولی بعد از مطالعه دقیق پرونده و ارائه ادله از سوی اینجانب و بخش حقوقی باشگاه، خوشبختانه امروز رای کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد و از این پس با صلاحدید کادرفنی، او می‌تواند برای استقلال بازی کند.

وی در پایان افزود: از مسئولان کمیته استیناف بابت توجهشان به ادله ما، تشکر می‌کنم و از اینکه زحمات و تلاش‌های بنده و همکارانم در باشگاه استقلال به ثمر رسید، خوشحال هستم. هواداران استقلال بدانند بنده و همکارانم در باشگاه استقلال، برای موفقیت استقلال هرچه در توان داشته باشیم را ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله که بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ دی ۱۳۹۹
آقایان از این همه هوادار عاشق و بی ریا خجالت بکشید ، اگر توان تیمداری ندارید بروید دنبال کارهای دیگر جهت پرکردن جیبتان !!!
از زمانیکه دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی مالک شدید نگاه کنید به آمار اخراج مربی ، بازیکن ، شکایت وپس شکایت از این آن ومحکوم شدن در هرشکایت بغیر از آبروریزی برای خودتان و ناراحت کردن این همه عاشق چیزی عایدتان شده است ؟؟؟
آخرین اخبار