دستگیری متهمی با ۵۰ فقره سرقت خودرو

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو و لوازم خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ضرغام آذین سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: با مراجعه‌های مکرر چند تن از شهروندان در خصوص سرقت خودرو در محدوده‌های شمال غرب تهران تیمی از ماموران مجرب سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک سارق حرفه‌ای انجام شده است، عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، چهره متهم شناسایی و مشخص شد وی یکی از سارقان سابقه دار است که بار‌ها با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده، اما هر بار پس از طی دوره محکومیت و آزادی به سراغ سرقت رفته است.

سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: بلافاصله محل‌های تردد و پاتوق‌های احتمالی این متهم تحت کنترل و نظارت در آمد و در نهایت یکی از پاتوق‌های وی در محدوده کلانتری ۱۳۹ مرزداران شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، ماموران طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر و به کلانتری ۱۳۹ مرزداران انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو پاترول و ۳۰ عدد باطری سرقتی، کشف شد، ادامه داد: متهم به ۵۰ فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو معترف شد.

سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: متهم برای اخذ دستور به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار