جمع آوری ۷۰ میلیون ریال برای اجرای طرح ملی مدرسه‌سازی

با مشارکت بانوان استان چهارمحال و بختیاری در طرح ملی مدرسه‌سازی، ۷۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز اجرای پویش ملی"من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من" از اول دی‌ماه امسال گفت: در این پویش ملی، ۶۹۰ نفر از مادران و زنان استان برای ساخت مدرسه مشارکت می‌کنند.

او افزود: در این طرح ملی که در راستای اجرای طرح تحول مشارکت‌های مردمی و طرح "آجر به آجر" در حال اجراست، تاکنون ۷۰ میلیون ریال از سوی زنان استان در این پویش جمع‌آوری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه تعهد نوسازی مدارس در این پویش احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "سردبیشه" بخش بازفت شهرستان کوهرنگ است، گفت: این تعهد، جمع‌آوری کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که در صورت جمع‌آوری این میزان تعهد، به همین میزان نیز از اعتبارات ملی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس برای ساخت این مدرسه اختصاص می‌یابد.


بیشتر بخوانید


او، این پویش ۲ ماهه است و تمامی مردم برای پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir با پیوستن به این پویش و پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

رهی با تاکید بر اینکه همه افراد می‌توانند با هر میزان کمک در این طرح شرکت کنند، گفت:در صورتی که کمک آن‌ها بیش از ۲۵۶ میلیون ریال باشد، می‌توانند یک کاشی به نام خودشان یا هر نامی که در نظر دارند در مدرسه نصب شود.

او افزود: در طرح ملی آجر به آجر که در ماه محرم و صفر در سراسر کشور اجرایی شد، تعهد استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه ۲ کلاسه بود که این میزان محقق نشد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.