پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ در شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرکرد، از برچیدن یک پاتوق توزیع و مصرف موادمخدر، دستگیری ۴ سوداگر مرگ و ۴ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی سپهوند فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در فرخشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و هماهنگی قضایی، موفق شدند در عملیات غافلگیرانه یک پاتوق فروش موادمخدر را در فرخشهر بازرسی و ضمن دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر و چهار معتاد متجاهر موفق شدند ۳۹ گرم تریاک، ۲۰ گرم و ۷۰ سانت هروئین، ۵ گرم و ۷۵ سانت شیشه و سه عدد پایپ کشف کنند.


بیشتر بخوانید


سپهوند با اشاره به اینکه متهمین و موادمخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مواد مخدر استان دلالت داده شدند، اضافه کرد: پس از جمع‌آوری ادله کافی و تکمیل پرونده، با هماهنگی مقام قضائی، این پاتوق فروش موادمخدر پلمب شد.

او ادامه داد: طرح برخورد با توزیع‌کنندگان موادمخدر، با هماهنگی قضایی به مدت دو روز در شهر سودجان نیز به اجرا درآمد.

سپهوند گفت: در اجرای این طرح، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۹۶ گرم تریاک، ۲۰۰ گرم تفاله تریاک، ۲۷ گرم شیره تریاک، یک گرم و ۸۰ سانت هروئین، ۵۰ سانت شیشه و یک چوب وافور کشف شد.

او در پایان با اعلام اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، از مردم خواست: هرگونه خبر در خصوص تهیه و توزیع موادمخدر را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.