اجرایی شدن پروژه ابرکوه، شهر نوآور

شهردار ابرکوه گفت: با همکاری شهرداری و مرکز رشد فناوری ابرکوه پروژه ابرکوه، "شهر نوآور" طراحی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حاتمی، شهردار ابرکوه گفت: با توجه به سوابق فعالیت مرکز رشد فناوری ابرکوه به عنوان نخستین مرکز رشد فناوری شهرستانی کشور در ابرکوه، زمینه‌ها و استعداد‌های انسانی در این شهر و همچنین با توجه به اهمیت روزافزون موضوع نوآوری و اقتصاد دانش بنیان، طرح بزرگ "ابرکوه، شهر نوآور" اجرایی خواهد شد.

او افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح تقویت، توسعه فضا و فرهنگ نوآوری در سطح ابرکوه است.

حاتمی ادامه داد: سعی ما بر آن است که نوآوری را به عنوان یک "سبک زندگی" ترویج دهیم چرا که انتشار خلاقیت و نوآوری، رضایتمندی، نشاط عمومی و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت.

شهردار ابرکوه پروژه "ابرکوه، شهر نوآوری" را طرحی زمان بر و میان مدت و دارای زیربخش‌های مختلف معرفی کرد گفت: راه اندازی خانه خلاقیت، پارک نوآوری، کتابخانه تخصصی خلاقیت، برگزاری جشنواره سالانه نوآوری، تولید محتوا‌های ترویجی، اجرای رویداد‌های فناورانه و ... از جمله بخش‌های این طرح است.

حاتمی، شهردار ابرکوه بیان داشت: اجرایی سازی گام‌های نخستین پروژه "ابرکوه، شهر نوآوری"، با همکاری مرکز رشد فناوری ابرکوه و به مدد استفاده از ظرفیت‌های نیرو‌های جوان و دانشجویان در آینده نزدیک، در دستور کار قرار دارد.

تاکنون چندین جلسه هم اندیشی در ابرکوه و یزد به منظور طراحی الگوی مفهومی این پروژه برگزار شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار