رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

مجبور نیستم با خبرنگاران صحبت کنم!

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دلیل حضور‌ش در این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در مقر فدراسیون حاضر شده بود، اظهار کرد: نکته خاصی برای گفتن ندارم و برای ثبت نام در انتخابات هیئت رئیسه به فدراسیون فوتبال آمده‌ام.

او درباره انتقاد تیم‌ها به عملکرد داوران گفت: داوری‌ها خوب است و ما از داوران جوان استفاده کرده‌ایم.

اصفهانیان در واکنش به این که گفته می‌شود به دلیل حضور در راس کمیته داوران حق حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را ندارد گفت: درباره این مسائل صحبتی ندارم. آن چه که وظیفه ما است را انجام می‌دهیم.

رئیس کمیته داوران که تمایلی برای مصاحبه با خبرنگاران نداشت، در واکنش به انتقاد یک خبرنگار گفت: مگر مجبورم با خبرنگاران صحبت کنم؟ شما سوال مردم را نمی‌پرسید و سوال‌های خودتان را می‌پرسید.

او درباره انتقاداتی که از عملکرد کمیته داوران به دلیل استفاده از داوران جوان و بی تجربه می‌شود و نامه انتقاد آمیز ۱۵ تیم لیگ برتری به عملکرد داوران گفت: چه کسی این حرف‌ها را می‌زند؟ هر کسی به ما نامه می‌نویسد، جوابش را می‌دهیم. تمام شد و رفت!

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که آیا برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید از ریاست کمیته داوران استعفا دهد ،گفت: کجا چنین قانونی نوشته شده است؟ چنین چیزی نیست.


بیشتر بخوانید‌‌:


اصفهانیان درباره انتخاب داور دربی پایتخت گفت: نام داور دربی در سایت فدراسیون اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار