اخبار حوادث ۲۰ دی ۹۹؛

کشف زمین خواری ۶ میلیارد ریالی در کنگان/ کشف بیش از ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در دیلم

مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در ۲۰ دی ۹۹ اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در شنبه ۲۰ دی ۹۹ در این بسته خبری بخوانید.

زمین خواری ۶ میلیاردریالی در کنگان

یک فقره زمین خواری به وسعت ۲۳۸ مترمربع و ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان کنگان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی گزارش دریافتی و انجام تحقیقات میدانی و پلیسی مبنی بر اینکه شخصی ۲۳۸ متر مربع از زمین‌های را در سال ۱۳۹۶ تصرف کرده و به شخص دیگری فروخته است، پس از جمع آوری مدارک مشخص شد که موضوع صحت دارد و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش این زمین کرده است که متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن  است.

سرهنگ حیدر سوسنی با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات، متهم دستگیر شده است، بیان کرد: طبق نظر کارشناس مربوط ارزش زمین تصرف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف مواد مخدر در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک و ۱۳۵ گرم هروئین در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: در شبانه روز گذشته با همکاری ماموران انتظامی ایستگاه‌های بازرسی شهید موسوی و بی بی حکیمه (س) شهرستان، جاده‌های خاکی و محور‌های مواصلاتی رصد شد که در چند مرحله عملیات‌ مجزا، موفق به کشف ۴۶ کیلوگرم تریاک و ۱۳۵ گرم هروئین شده‌اند.

او بیان کرد: نتیجه این عملیات‌ها دستگیری هفت نفر و توقیف چهار دستگاه خودرو سواری بود.

توقیف محموله بادام قاچاق در دشتستان

با توقیف دو دستگاه خودروی سواری،۷۴۰ کیلوگرم بادام قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در جاده بوشکان –کلمه، از دو دستگاه خودروی سواری۷۴۰ کیلوگرم بادام بدون مدارک قانونی کشف کردند.

سرهنگ فرهاد آراوند گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده یک میلیاردریال برآورد شده است و در همین زمینه دو متهم نیز دستگیر شدند.

توقیف محموله قاچاق از خودرو‌های شوتی در عسلویه

سه دستگاه خودرو سواری تندرو حامل انواع کالای قاچاق ممنوعه در عسلویه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سه دستگاه خودرو سواری تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی) را که از یک انبار در این شهرستان کالا‌های قاچاق را بارگیری می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: این خودرو‌ها قصد داشتند با خروج از شهرستان عسلویه محموله‌های خود را به مقصد‌های از پیش تعیین شده در استان همجوار انتقال دهند.

او افزود: پلیس آگاهی با استقرار ایست و بازرسی موقت در جاده خروجی این شهرستان هر سه دستگاه خودرو را متوقف کرد و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی عسلویه با اشاره به دستگیری سه متهم در این زمینه، عنوان کرد: ارزش اقلام کشف شده ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در گناوه

دستگیری سارق سابقه دار سیم و کابل برق در گناوه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان، سارق سابقه دار اهل و ساکن بندر ریگ در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ حسین احمدی بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ارتکاب ۶ فقره سرقت سیم و کابل در شهرستان گناوه اعتراف کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.