رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

تاثیر طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در کاهش آمار ابتلا به کرونا

کریمیان گفت: در حال حاضر موارد ابتلا، بستری و فوتی بیماری کرونا در ایلام روند کاهشی دارد و اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی را ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا ، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شایسته مسئولان و دست‌اندرکاران استانی در جهت کنترل بیماری کرونا و همکاری و همدلی در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان ، گفت: خوشبختانه در حال حاضر موارد ابتلا ، بستری و فوتی در استان روند کاهشی دارد و در این راستا اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی نقش ارزنده‌ای را ایفا کرده است.

او ادامه داد: این روند کاهشی آمار‌های مربوط به بیماری کرونا در سطح استان ، حاصل زحمات ، تلاش‌ها و دلسوزی‌های همکاران در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و همچنین زحمتکشان اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در سطح استان بوده است.

کریمیان مطرح کرد: با توجه به اینکه از کاهش آمار‌های مربوط به بیماری کرونا در استان خوشحال و خرسندیم ، اما از طرفی دیگر نیز نگران این موضوع هستیم که با کاهش آمار مبتلایان ، مردم این بیماری را ساده انگارند و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شود که تعداد افراد مبتلا به این بیماری دوباره افزایش یابد و پیک بعدی آن را شاهد باشیم.

او بیان کرد: از مجموع ۱۱ شهرستان ایلام ، ۷ شهرستان آبی و ۴ شهرستان زرد هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.