کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۶۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این مدت تعداد ۲ هزار و ۱۹۹ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرهنگ محمد غلامی گفت : در راستای مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از آغاز امسال تاکنون یک هزار و ۳۸ طرح عملیاتی، اجراء شده است.


بیشتر بخوانید 


او با اشاره به اینکه در یکی از طرح‌های اخیر ۱۲۰ معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری ۷۵ نفر از آن‌ها تحویل کمپ ترک اعتیاد لنگر شدند، افزود: در این مدت تعداد ۱۶ پاتوق و محل مصرف مواد مخدر با هماهنگی قضایی تخریب شده است.

سرهنگ غلامی در پایان تاکید کرد: چنانچه با حمایت استاندار و سایر اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ظرفیت‌های لازم فراهم شود، پلیس آمادگی دارد تا ظرف مدت ۲۴ ساعت تمام معتادان متجاهر را جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه از شروع امسال تاکنون مقدار ۲ تن و ۶۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است افزود :در بحث جمع آوری خرده فروشان هم ۲۸ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.