قاضی‌زاده هاشمی:

شرکت تولید کننده واکسن کرونای خارجی تضمینی نمی‌دهد

نایب رئیس اول مجلس گفت: شرکت خارجی تولید کننده واکسن کرونا حاضر نیست در مورد واکسن خود تضمین دهد.

شرکت تولید کننده واکسن کرونای خارجی تضمینی نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا در صحن علنی امروز گفت: مقام معظم رهبری به‌درستی واردات واکسن‌های شرکت آمریکایی را ممنوع کردند. متاسفانه این شرکت حاضر نیست درمورد واکسن خودش تضمین دهد و عوارض آن احتمالی را بپذیرد و جبران خسارت کند.

او ادامه داد: شرکت آمریکایی در قرارداد خود با کشور‌های دیگر که متاسفانه بعضی کشور‌های منطقه هم قرارداد‌هایی بسته‌اند، حاضر نشده عوارض احتمالی واکسیناسیون را بپذیرد؛ زیرا یک تکنولوژی بسیار جدید و ناشناخته است و حاضر نشد اگر کسی دچار مشکل شود، خسارت دهد.

قاضی زاده هاشمی گفت: جریان ضد انقلاب بر روی مسئله واکسن آمریکایی مانور می‌دهد؛ شرکت تولید کننده واکسن در خود آمریکا بیش از پنج بار متهم به نقصان‌های علمی و ضرر و زیان به مردم شده است.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد: کشور ما دانش فنی و دانشمندان بسیار خوبی دارد تا در سطح استاندارد بالای جهانی واکسن تولید کنند تا بتوانیم تولیدات را به دیگر کشور‌ها با پلتفرم‌های مختلف صادر کنیم. عده‌ای که اصرار به وارد کردن واکسن مشکوک دارند، دوستدار سلامتی و جان ملت ایران نیستند و می‌خواهند خواست‌های سیاسی شان را تحمیل کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار