پیکر شهید گمنام در ستاد انتظامی کرمانشاه آرام گرفت

آیین تشییع و تدفین یک شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در محل ستاد نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه،  با بیان اینکه خاکسپاری شهدای گمنام در اماکن مقدس و پادگان‌ها در اقصی نقاط کشور مایه افتخار و عزت است، تاکید کرد: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که باید از روح بلندشان برای تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام و انقلاب مدد بگیریم.

جاویدان با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس مایه عزت و افتخار نظام هستند، گفت: اگرچه باب شهادت هنوز باز است و هر از گاهی می‌بینیم که فرزندان این نظام برای پاسداری از ایران اسلامی، هم در داخل کشور و هم فراتر از مرز‌ها و تحت عنوان شهدای مدافع حرم به مقام بالای شهادت نائل می‌آیند، اما بازگشت شهدای دفاع مقدس معنویت تازه‌ای در فضای جامعه ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مزار این شهید گمنام از این پس میعادگاه و محل تجدید میثاق کارکنان پلیس کرمانشاه با شهدا خواهد شد، گفت: این شهید والامقام یکی از فرزندان غیور این مرز و بوم است که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب فدا کرد و پیکر مطهرش بعد از بیش از ۳۰ سال تفحص شده و امروز در محل ستاد انتظامی استان کرمانشاه آرام گرفت.

او بیان کرد: خاکسپاری این شهید والامقام در محل ستاد انتظامی استان کرمانشاه به منزله مشعل و چراغی برای هدایت سربازان حوزه نظم و امنیت استان خواهد بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این مراسم از شهدا به عنوان سند‌های افتخار نظام یاد کرد و گفت: شهدا سند‌های مقاومت ملت ایران در برابر استکبار هستند و حضور آن‌ها وظیفه مسئولین را در انجام وظایفشان سنگین‌تر می‌کند.

او  ادامه داد: میزبانی از شهدا جامعه اسلامی را معطر کرده و شهدا با عطر وجودی خود به ما یادآوری می‌کنند که باید در مسیر آن‌ها گام برداریم تا شرمنده شهدا نشویم.

او اشاره‌ای هم به شهادت حاج قاسم سلیمانی داشت و گفت: شهادت این سرباز پرافتخار جهان اسلام دشمنان اسلام و انقلاب را به هراس انداخته و زمینه‌ساز اقتدار بیشتر ایران اسلامی شده، چیزی که دشمنان در جریان به شهادت رساندن حاج قاسم فکرش را هم نمی‌کردند.

استان کرمانشاه این روز‌ها و به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است. پیکر‌های مطهر این سه شهید گمنام از امروز (۲۱ دی) و به مدت سه روز در ستاد انتظامی استان، آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت خواه گیلانغرب و گروه ۶۲ مومنون نزسا کرمانشاه تشییع و تدفین خواهد شد.

 

انتهای پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار