جمشیدیان: دیدار استقلال و پرسپولیس با سایر بازی‌ها متفاوت است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی پایتخت و شرایط آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

 احمد جمشیدیان بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دربی پایتخت گفت: دربی با سایر بازی ها متفاوت است. در سال‌های گذشته عادت داشتیم که پرسپولیس در صدر جدول باشد و استقلال در رده‌های پایین تر، اما امسال شرایط تغییر کرده است. این مسابقه دومین دربی بدون حضور تماشاگران است. تماشاگران و هواداران همیشه نقش بسزایی در جذابیت دربی داشته است.

او ادامه داد: حدود ۲۰ بازیکن اولین دربی خود را تجربه می‌کنند. این موضوع در روند مسابقه تاثیر گذار است. محمود فکری سرمربی استقلال اولین دربی است که روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند.تیم استقلال در هفته‌های اخیر عملکرد بهتری داشته است.

او در مورد نقطه قوت استقلال و پرسپولیس در این مسابقه افرود: نقطه قوت ۲ تیم حامد لک و رشید مظاهری هستند، چون در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند. استقلال در خط حمله تیم خطرناک‌تر و بُرنده تری است.

جمشیدیان در مورد تاثیر غفوری و سید جلال حسینی گفت: جلال حسینی در پرسپولیس آنقدر تاثیر گذار است که در نبود این بازیکن خط دفاع پرسپولیس دچار نوسان خواهد شد. غفوری عملکردش درون زمین چه در خط دفاعی و چه در خط میانی همیشه متفاوت بوده است.

او افزود: امیدوارم مانند بازی نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته که به خاطر شرایط کرونا بدون تماشاگر برگزار شد و دربی پر گل و خوبی را هواداران ۲ تیم شاهد بودند، مسابقه فردا هم به همین صورت باشد. با وجود اینکه حضور تماشاگران همیشه در جذابیت بازی نقش مهمی را ایفا می‌کند، اما در حال حاضر نبود هواداران به سود استقلال و پرسپولیس خواهد بود، چون بازیکنان فشار روانی کم تری را تحمل می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار