پلوسی: ترامپ فردی خطرناک و مستحق پیگرد قانونی است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای ترامپ را فردی خطرناک خواند که باید مورد پیگرد قانونی قرار بگیرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز ترامپ را فردی نامتعادل، آشفته و خطرناک خواند که مستحق پیگرد قانونی است.

نانسی پلوسی در این گفت‌وگو با اشاره به اتفاقات هفته گذشته در جریان تصرف کنگره از سوی جمعی از معترضان طرفدار ترامپ، گفت: آیا کسی دولت را اداره می‌کند؟ متاسفانه شخصی که دولت را اداره می‌کند یک رئیس جمهور نامتعادل و خطرناک برای آمریکاست. ما چند روز دیگر از شر او راحت می‌شویم اما او به خاطر کاری که انجام داده باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

پلوسی در اظهارات جداگانه‌ای روز شنبه در یک نشست آنلاین با منتخبان سانفرانسیسکو، محاصره پایتخت را نژادپرستانه توصیف کرد و شرکت‌کنندگان را به «انتخاب سفید» به جای توجه به دموکراسی آمریکا متهم کرد.

او گفت: این برای جهانیان یک امر بزرگ است که می‌بینند در کشور ما افرادی به تحریک رئیس جمهور وجود دارند که انتخاب نژادپرستانه خود را بر دموکراسی ترجیح می‌دهند.

پلوسی در این مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان مجلس روی بیست و پنجمین متمم قانون اساسی برای برکناری رئیس جمهور کنونی کار می‌کنند، گفت نه، اینطور نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار