پیام‌های دریافتی در بیست و یکم دی ماه؛

از افت قیمت سهام دولتی تا افزایش حقوق سربازان

پیام‌های رسیده در تاریخ بیستم و یکم دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 


هدر رفت آب آب اشاميدني

با سلام ؛در شهر ورنا مخواست (استان اصفهان) به آدرس خيايان امام كوچه ياسمن بن بست كوشش 11  در سال 98 هنگام حفاري و نصب فاضلاب؛ لوله فلزي آب  كه قدمتش مربوط به 50سال پيش است دچار شكستگي شد و علي رغم پيگيري هاي فراوان جهت تعويض لوله اقدامي صورت نگرفت و تا كنون به وسيله تيوپ لاستيک دوچرخه مهار شده كه اثر گذار نبوده و دائماً در حال نشت زياد مي باشد لطفا پيگيري  فرماييد.


دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت

با سلام خدمت شما من از شما خواهشمندم پیگیر تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون دانشگاه آزاد باشید والا این انصاف نیست امسال شرایط فرق داشت و سوالای کنکور پیچیده و تراز ها افت کرد و دانشگاه آزادم خیلی بی انصافی کرد توی پذیرش... پارسال که همه چی عادی بود هم با ترازهای پایین قبول شدن و هم تکمیل ظرفیت بیرون دادن امثال  می گن پذیرش از ذخیره ها صورت گرفته و ظرفیت رو پر کردن درصورتی که پارسال هم پذیرش از ذخیره ها صورت گرفت و هم تکمیل ظرفیت گذاشتن.... چرا واسه هر رشته ای دارد تکمیل ظرفیت از جانب سازمان سنجش و آزاد میاد به جز رشته های با آزمون اگر قراره نباشه باید کلا نباشه این چه و ضعیه؟؟ چندماه فقط به کنکور مونده هنوز تکلیف تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون مشخص نیست


افزایش حقوق سربازی از ابتدای سال 1400

سلام وقت شما به خیر

در تاریخ 13 آذر در همین پایگاه خبری، خبری مبنی بر افزایش 3 برابری حقوق سربازی از ابتدای سال 1400 قرار گرفت ، رییس سازمان نظام وظیفه عمومی دریادار رحیمی هم گفتن این افزایش حقوق قطعا از ابتدای سال آینده اتفاق می افتد و تایید کردن اما در حال حاضر شایعاتی به گوش می رسد که انگار قرار نیست همچین اتفاقی بیفتد و دولت مبلغی بابت این افزایش در بودجه سال 1400 در نظر نگرفته است .لطفا پیگیری بفرمایید و پیگیر حقوق سربازان مظلوم باشید


سهام عدالت

چرا پیگیری فروش سهام عدالت به دست فراموشی سپرده شده چرا هیچ کسی پیگیر نیست


تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای

عرض سلام مربیان حق التدریس سازمان با بیش از ۲۰ سال سابقه خدمت و حقوق ۵۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان در شرایط بد اقتصادی مشغول خدمت هستند بودجه لازم برای استخدام سال هاست که به تصویب رسیده ولی....خبری از استخدام نیست.


مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته

با سلام و خدا قوت لطفا درمورد مدرک تحصیلی بازنشسته لشکری ارتش هم که در حین خدمت مدرک تحصیلی بالاتر دریافت و در سیستم حقوقی درج شده ولی در سازمان بازنشستگی هم محاسبه نشده پیگیری و رسیدگی تا ازمدرک مصوب بهره مند گردند. با تشکر.


حرف زور دانشگاه آزاد شیراز

دختر بنده در دانشگاه آزاد واحد شیراز بدون کنکور ثبت نام کرده و پس از چند جلسه کلاس غیر حضوری تصمیم به انصراف گرفته، اکنون دانشگاه نصف شهریه ثابت چهار سال یعنی شش میلیون تومان را می خواهد از ما بگیرد این چه دانشگاه اسلامی است؟ آیا حرف زور نیست؟ بدون کنکور و با کنکور و در چه مرحله ای انصراف می دهی نباید تفاوت داشته باشد.


افت قیمت سهام دولتی

سلام ازانجا که مسئولین محترم با تبلیغات و تقسیم ثروت ملی سهام چهار شرکت پالایش کشور با نماد پالایش را بین مردم عرضه کردند.۳ماه پول مردم را بلوکه کردند .این سهم به قیمت ده هزار تومان عرضه شد ولی امروز ۳۳ درصد در ضرر است بعد باز گشایی مردم به امید سود هر چند کم اقدام به خرید این سهم هستند ولی اکثرا متضرر شدهاند و هیچ اقدامی برای این مشکل سهامداران صورت نگرفته است لطفا پیگیری نمایید


خودرو پارسال آذر98 پیش فروش که آذر99 تحویل بگیرم

خودرو ساینا پلاس پیش فروش آذر98ثبت نام کردم  آذر99 دعوتنامه برا ساینا معمولی برام اومده بعدهم پیامک میاد برو تو سایت از گرفتن رادیو پخش انصراف بده 700 هزارتومان بهت بر میگردونیم حالا رادیو پخش فابریک خودرو ساینا از 2میلیون 500 به بالا فروش میره .حالا خودرو به قیمت کارخانه90 میلیون از من پول گرفتن که 2 ماه دیگه تحویل بدن حالا جالب اینکه دعوتنامه های مهر قیمت خودرو برا اونا 70 میلیون بوده .نمی دونیم والا پول ساینا پلاس گرفتن بعد معمولی تحویل می دهند


مدرک تحصیلی کارکنان بازنشسته

با سلام و خدا قوت لطفا درمورد مدرک تحصیلی بازنشسته لشکری ارتش هم که در حین خدمت مدرک تحصیلی بالاتر دریافت و در سیستم حقوقی درج شده ولی در سازمان بازنشستگی هم محاسبه نشده پی گیری و رسیدگی تا از مدرک مصوب بهره مند گردند. با تشکر.


اخراج نیروهای بیمارستان کرونایی ایلام

باسلام

حقی واضحی که در ایلام ضایع می شود.

تعداد ده نفر منشی و ده نفر کمک بهیار مدت دو سال است در بیمارستان خط مقدم کرونا مصطفی خمینی (ره) به صورت قراردادی تبصره ۲۲ مشغول هستند با حقوقی بسیار ناچیز و ظالمانه و تحت فشار .

با شروع کرونا میدان را خالی نکردند و دوشادوش پرستار و پزشک برای خدمت به خلق هر روز حاضر شدند و با سخنان وزیر بهداشت و رسانه های مختلف به امید تبدیل وضعیت استخدامی منتظر ماندند ولی در کمال بی عدالتی محض دهم دی ماه۹۹ اخراج شدند.

صدای این مظلومان خسته را به گوش مسئولان برسانید شاید فرجی شود.


فروش فوق العاده خودروسازان

با سلام

قرار بود خودرو سازها برای کاهش قیمت ها ماهی 2 یا 3 بار فوش فوق العاده داشته باشند اما در ماه دی خبری از فروش فوق العاده نشده است چرا کسی پیگیر این مورد نیست ایا بر طبل گرانی خودروسازها وزارت صمت می کوبد


تبدیل وضعیت فرزندان شاهد

ما۱۰ساله استخدام وزرات نیرو شدیم چرا هنوز تبدیل وضعیت نشدیم خواهشا پیگیری کنید از تمام مسئولین و وزرا دولت


تبدیل وضعیت ایثارگران

باسلام بنده فرزند شهید هستم  و پیمانکار امور ایستگاهی قطار شهری مشهد یعنی نیروی شرکتی شهرداری

چرا برای تبدیل وضعیت اقدامی انجام نمی شود


وام ودیعه مسکن

باسلام ما کد رهگیری نداشتیم دو هفته درگیرش بودیم تا گرفتیم الانم بانک می گه 50 میلیون سفته بیار نمیدونم فیش کسر از حقوق بیار واقعا چرا انقد شرایط ولم مستاجر سخت کردید مستاجراسمش به خودشه ضامن اگه داشت که مستاجر نبود


عدم تبدیل وضعیت و اخراج

بچه های شرکتی بیمارستان گنجویان دزفول که آزمون دادن و مصاحبه و گزینش شدند الان در چند قدمی اخراج هستن بهشون گفتن سال جدید احتمال هست اخراج بشوند رسیدگی کنید.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۱:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۹
با سلام وخسته نباشید و تشکر از ارجاع و رسیدگی پیام های واصله
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۰:۴۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
با سلام و ممنون ازپی گیری گزارشات مخاطبان و انعکاس آن موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۲۳:۴۹ ۲۱ دی ۱۳۹۹
YJC: سویای غیر تراریخته پیدا نمیشه از دو سال پیش تا الان. وقتی سویاش پیدا نمیشه، به نظرتون روغن سرخکردنی سویا و ذرت، از محصولات غیر تراریخته هستش؟ چرا ما حق انتخاب نداریم؟
آخرین اخبار