ربیعی: ماشین سازی حریف سرسختی بود/ برای کسب ۳ امتیاز عجول نبودیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ماشین سازی خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب، جنگنده، دونده و فشرده‌ای را شاهد بودیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. ماشین سازی فشرده بازی می‌کند و فرصت زیادی به حریف نمی‌دهد. ما این شرایط را می‌دانستیم و با این وجود چند اشتباه فردی هم داشتیم. در نیمه دوم بهتر بازی را شروع کردیم. خوشحال که بازیکنان ذخیره به کمک ما آمدند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این پیروزی خیلی برای ما ارزشمند بود، زیرا ماشین سازی حریف سر سختی است. وظیفه خودم می‌دانم در روزی که خوب نبودیم اعلام کنم که خوب نبودیم. در مقابل، تیم ماشین سازی جنگنده و پرتلاش ظاهر شد. در تیم ما همه یکدل شده اند و این موضوع به ما کمک می‌کند. بازیکنان از نظر ذهنی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند و به همین دلیل بازیکنان جایگزین هم با تمام وجود بازی می‌کنند. خوشحالم که فراز امامعلی در این بازی گل زد، زیرا تیم تحت فشار بود. امیدوارم در ادامه هم اتفاقات خوبی برای امامعلی رخ دهد.

ربیعی خاطرنشان کرد: بازی را با سیستم ۲_۴_۴ شروع کردیم هدف ما رسیدن به عمق دفاع حریف بود. بد کار نکردیم، اما نیمه اول را به خوبی پشت سر نگذاشتیم. در یک صحنه هم "آوخ" حرکت کرد و به نظرم صحنه مشکوک بود که البته باید فیلم بازی را ببینم و پس از آن اظهار نظر کنم. در طول بازی چند بار ترکیب تیم را تغییر دادیم، اما برای رسیدن به ۳ امتیاز عجول نبودیم.

او افزود: بازی مقابل تیم‌هایی مثل ماشین سازی بسیار سخت است. جایگاه ماشین سازی در انتهای جدول نیست، زیرا خوب پرس می‌کند و در حملات خطرناک است. خوشحالم در روزی که خیلی خوب نبودیم هم ۳ امتیاز کامل را گرفتیم. این برای شخصیت تیم ما خیلی خوب است. نگاه ما به مس باید مانند تیمی باشد که تازه لیگ برتری شده است. در ۵ بازی اخیر موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده ایم و این همان نویدی است که داده بودم. افتخار می‌کنم که شهروند افتخاری رفسنجان هستم و خوشحالی این مردم، خوشحالی من است. از اینکه آرزوی ۱۵ ساله آن‌ها را به واقعیت تبدیل کردم خیلی خوشحالم و حالا تلاش می‌کنم این تیم را در لیگ برتر نگه دارم تا باشگاه مس به یکی از تیم‌های خوب ایران تبدیل شود.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطرنشان کرد: تشکر ویژه‌ای از شاگردانم می کنم. همه آن‌ها در جهت تیم بودن قدم بر می‌دارند. در بازی قبلی در دقیقه ۹۳ نتیجه را تغییر دادند. این موضوع را هم باید بگویم که ما در این هفته بازدیدی از یک مجموعه خیریه داشتیم؛ بانوانی در این مجموعه بودند که لباس می‌دوختند و افتخار می‌کنیم که لباس آن‌ها را به تن کنیم، زیرا معتقدم آن‌ها قهرمانان واقعی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار