افزایش مراکز توزیع روغن خوراکی در شهرستان آبادان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی فرمانداری ویژه آبادان گفت: مراکز توزیع روغن خوراکی در آبادان برای دسترسی بیشتر مردم به ۵۰ مرکز افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدمصطفی علوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه انسانی فرمانداری ویژه آبادان روز یکشنبه گفت: تا ۱۰ روز آینده با اختصاص سهمیه ویژه روغن به آبادان، مشکل عرضه روغن نباتی در فروشگاه‌ها برطرف می‌شود و دیگر شاهد صف‌های طولانی برای دریافت این کالای اساسی در بازار نخواهیم بود.

او افزود: پس از پیگیری با مرکز استان خوزستان ۵۰ تن سهمیه روغن خوراکی به آبادان اختصاص یافت تا بین عوامل فروش توزیع شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان به افزایش سهیمه روغن خوراکی شهرستان آبادان در ماه‌جاری اشاره کرد و گفت: سهمیه روغن خوراکی این شهرستان از ۲۱۰ تن به ۳۸۰ تن در ماه جاری افزایش یافت.

بیژن بداغی رئیس اداره صمت آبادان نیز گفت: برای دسترسی آسان‌تر شهروندان آبادانی به مراکز توزیع روغن خوراکی از امروز ۵۰ محل در آبادان به صورت چرخشی روغن توزیع می کنند.

او اظهار داشت: بازرسانی از اداره صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف و داوطلبان مردمی برای تشدید نظارت‌ بر بازار به کارگرفته شدند که انتظار می‌رود با این روند عرضه روغن در بازار آبادان ساماندهی شود.

رئیس اداره صمت آبادان بیان کرد: عاملان فروش روغن خوراکی در آبادان به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تراکم جمعیت افزایش داده شد و انتظار می‌رود شهروندان برای خرید این کالا به صورت خانوادگی به مراکز فروش مراجعه نکنند.

بداغی افزود: برای توزیع روغن خوراکی بین روستاییان هماهنگی‌ با بخشداری‌های مرکزی و اروندکنار و دهیاران صورت گرفته تا روغن در روستاهای این شهرستان نیز توزیع شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
دروغ بزرگ، بخدا هیچ جا روغن نبود خودم دیروز گشتم