آموزش پایه اول و دوم ابتدایی از اول بهمن در بوشهر حضوری می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا آموزش پایه‌های اول و دوم ابتدایی از اول بهمن ماه به صورت حضوری ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس‌های پایه اول و دوم ابتدایی با رعایت ضوابط بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: همچنین دانش آموزان مدرسه‌های با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر نیز که ۱۰ درصد مدرسه‌های استان بوشهر و جمعیتی حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی را شامل می‌شود، از اول بهمن باید به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: همچنین دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه ای، هنرستان‌ها و کار و دانش نیز که علاوه بر درس‌های نظری، درس‌های عملی دارند، باید درس‌های عملی خود را با رعایت اصول بهداشتی،  حضوری برگزار کنند.


بیشتر بخوانید


کرمی با ابراز نگرانی از رواج بیسوادی عمومی در بین دانش آموزان گفت: یکی از رویکرد‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد سلامت جسمی و روحی دانش آموزان است به همین علت انتظار داریم در این شرایط خاص با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های مربوط امکان آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه‌ها فراهم شود.

 آموزش‌های حضوری در مدرسه‌های استان بوشهر از ۱۸ مهر به علت شیوع ویروس کرونا، تعطیل شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.