فراخوان عمومی طرح دیوارنگاری در اهواز منتشر شد

فراخوان طراحی نقاشی دیواری شهرداری اهواز با هدف زیباسازی شهر، منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فراخوان عمومی طرح دیوارنگاری در اهواز منتشر شدفراخوان طراحی نقاشی دیواری به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با هدف زیباسازی و بهسازی تعدادی از جداره های شهری واقع در سطح شهر اهواز و با موضوع شهر رنگی منتشر شد، خلاقیت در طراحی، جامعیت طرح، تلفیق و ترکیب فضای سنتی و مدرن از جمله محور‌های فراخوان عنوان شده است.

مکان اجرای طرح‌هایی که تایید می‌شود، دیواره‌های موجود در معابر اصلی در سطح شهر، دیواره‌های مدارس در پایه‌های تحصیلی دبستان، متوسط اول و متوسطه دوم، بوستان‌ها و فضای سبز، زمین و مجموعه‌های ورزشی و مساجد است.

نیک رو دبیر فراخوان عمومی نقاشی دیواری شهر اهواز گفت: موضوع طراحی دیواره‌های مدارس سطح شهر در پایه‌های تحصیلی دبستان، متوسط اول و متوسطه دوم نیز مسائلی، چون ارتقای فرهنگ شهروندی و تاکید بر حق تقدم عابر پیاده بر سواره، ترافیک، آلودگی هوا، شهر رنگی، ایمن و پاک، شهر هوشمند، جذابیت‌های کتاب و کتاب‌خوانی، بازی با حروف الفبا و اعداد و هویت علمی ایران به ویژه خوزستان است.

او بیان داشت: همچنین موضوع طراحی دیواره‌های بوستان‌ها و فضای سبز مسائلی، چون اهمیت خانواده و جاذبه‌های رابطه با والدین، گسترش فرهنگ گفتگو و تعاملات میان فرهنگی، گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای دانش و مهارت آموزی و طبیعت، معماری و هنر‌های سنتی و دستی اهواز و خوزستان نیز است.

نیک رو تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان وقت اداری ۲۹ بهمن ماه ساعت ۱۳ امسال، طرح‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه خانه کمیته فضاسازی شهری اهواز ارسال کنند و طرح‌هایی که مورد تایید شورا قرار نگیرد، عودت داده نمی‌شود؛ همچنین طراحان می‌توانند برای هر موضوع طرح‌های جداگانه ارائه دهند و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.