اهدای ۱۲۷ سبد کالا به مددجویان چهارمحال و بختیاری

۱۲۷ سبد کالا از سوی مایندگی بیمه کوثر به مددجویان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  نجفعلی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در قالب پویش نذر حضرت فاطمه (س) ۱۲۷ سبد مواد غذایی و بهداشتی از سوی نمایندگی بیمه کوثر در استان به مددجویان این نهاد اهدا شده است.

او افزود: توزیع این تعداد سبد کالا بین نیازمندان، با تلاش در راستای رفع بخشی از مشکلات معیشتی خانواده‌های تحت حمایت انجام شد.

حیدری اضافه کرد: سبد‌های غذایی و مواد بهداشتی اهدایی بیمه کوثر میان خانواده‌های نیازمند شهرکرد، میانکوه و بازفت توزیع شد.

او افزود: این سبد‌های غذایی شامل برنج، بسته‌های حبوبات، شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و پنیر و مواد بهداشتی از جمله دستمال کاغذی، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی است که با رعایت  اصول بهداشتی میان مددجویان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع سبد‌های غذایی در دو مرحله پویش ایران همدل ادامه داد: بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سبد‌های مواد غذایی و بهداشتی و غذای گرم با مشارکت مؤسسات خیریه، نیکوکاران و مردم خیر استان میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

حیدری با اشاره به توزیع سبد‌های مواد غذایی در طول سال ادامه داد: همچنین ۳ هزار سبد مواد غذایی با مشارکت بنیاد مستضعفان نیز در مناطق محروم استان توزیع شد.

او با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند همچنان ادامه دارد اضافه کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و همچنین مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار