معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره استانی شکوه نماز

برگزیدگان نخستین جشنواره استانی شکوه نماز در شهرستان اردل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه جشنواره استانی شکوه نماز گفت: حدود ۲۰۰ اثر به دبیرخانه شکوه نماز شهرستان اردل ارسال شد.

او افزود: در این جشنواره نفرات برتر در بخش‌های عکس، خاطره‌نویسی، مستند و مولفان انتخاب شدند.

او ادامه داد: از ۲۹ هنرمند عکاس ارسال اثر به این جشنواره به این جشنواره، در بخش برگزیدگان مسابقه عکاسی شکوه نمار میثم اسدی از اردل رتبه اول، زیبا محمدی از شهرکرد رتبه دوم و حمیده شاهقلیان از فرخشهر رتبه سوم را از ان خود کردند.


بیشتر بخوانید


شریفی افزود: هیات داوران در بخش برگزیدگان مسابقه عکاسی اربعین فاطمه رئیسی، یاسر ظفریان و علی اصغر رئیسی را بعنوان برگزیده معرفی کردو در بخش خاطره نویسی اربعین، سجاد صالحی، ابراهیم حسینی، حسن انصاری، محدثه محمدی، و کوثر احمدی برگزیده شدند.

او گفت: در اختتامیه این جشنواره ار حمیدرضا براتی بعنوان مستند ساز، کارگردان، تهیه کننده تولید نماهنگ‌ها، میکس و تدوین گر رایانه‌ای بعنوان برگزیده تقدیر بعمل آمد و در این برنامه از افسانه همتی و یسنا همتی نویسنده کتاب در خصوص دفاع مقدس تقدیر و کتاب‌های این دونویسنده رونمایی شد.

شریفی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی و شناسایی و معرفی استعداد‌های برتر در عرصه عکاسی دینی بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار