۱۹۰ هزار و ۵۱۳ انشعاب گاز برای مشترکین چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از وجود ۱۹۰ هزار و ۵۱۳ انشعاب گاز برای مشترکین خبر داد.

۱۹۰ هزار و ۵۱۳ انشعاب گاز برای مشترکین چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۵۰ درصد شبکه‌های گازرسانی در استان فولادی و ۵۰ درصد پلی اتیلن بوده و پلی اتیلن بهترین تکنولوژی است که در دنیا برای توزیع گاز طبیعی به صورت زیرزمینی از آن استفاده می‌شود.

او اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۵۷۰ کیلومتر خط انتقال گاز، ۵۶۲ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ، نزدیک به ۶ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی، ۱۹۰ هزار و ۵۱۳ انشعاب برای بیش از ۳۳۴ هزار مشترک در سطح استان اجرایی شده است.

حیدری با بیان اینکه سامانه نشت یابی در این شرکت بسیار قوی و با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ۶ هزار کیلومتر شبکه فولادی و پلی اتیلن سطح استان در طول سال به طور کامل از طریق دستگاه‌های مجهز و با تکنولوژی روز مورد نشت یابی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شبکه‌ای تحت عنوان شبکه فرسوده، ناایمن و نگران کننده در راستای نشت گاز در سطح استان وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر شبکه‌های فولادی از طریق سیستم حفاظت کاتدی کنترل می‌شوند و اگر حوادثی در سطح استان به ندرت مشاهده می‌شود ناشی از حفاری‌های ناهماهنگ بوده، در غیر اینصورت، خوردگی لوله‌ها تحت کنترل است.

حیدری در پایان افزود: به لحاظ فنی تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نمی‌دهیم قطعی گاز اتفاق بیفتد، قطع گاز مشکلات بسیار زیادی دارد، تیم‌های امداد و تعمیرات شرکت در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی جهت رفع قطعی گاز هستند.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.