شناسایی ۲۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۲۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۴۸۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی اصفهان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، ابراز داشت: مجموع بیماران بستری در این مراکز درمانی به ۴۰۶ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه ۹۹ بیمار مبتلا به کروناویروس بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود، ادامه داد: از روز گذشته تاکنون نیز ۵۷ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از این مراکز ترخیص شده‌اند.

نجیمی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد تاکنون تست ۳ نفر مثبت کرونا بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار