شکوری: همین بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رساندند

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط این تیم پیش از دربی ۹۴ گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد بازی دربی ۹۴ گفت: تیم فوتبال پرسپولیس آماده شرکت در دیدار دربی است و با توجه به بازدیدی که روز گذشته از محل تمرین بازیکنان داشتیم شرایط تیم را برای ارائه یک فوتبال زیبا فراهم دیدیم. متاسفانه در این دیدار از هواداران خونگرم‌مان نمی‌توانیم استفاده کنیم و ورزشگاه خلوت خواهد بود. اما هواداران در شبکه‌های اجتماعی جو مثبتی را برای تیم پرسپولیس به وجود آورده اند و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را در این دیدار به دست آوریم.

همین بازیکنان پرسپولیس را به فینال آسیا رساندند

او در پاسخ به این موضوع که دست یحیی گل‌محمدی در چیدمان ترکیب بسته است گفت: ما تعدادی از بازیکنانمان را از دست داده ایم، اما باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که بازیکنانی که در حال حاضر در تیم حضور دارند جزو بهترین‌های ایران هستند. همین بازیکنان تیم را به فینال آسیا رساندند و این موضوع نشان می‌دهد که توانایی بسیار بالایی دارند.

شکوری در مورد حساسیت‌های دربی گفت: دربی یک بازی متفاوت است و با توجه به تجربه‌ای که خودم داشته ام با جو این دیدار به شکل کامل آشنا هستم و می‌دانم که تیم پرسپولیس با تمام توان و با پشتوانه‌ی هوادارانش در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد.

گل‌محمدی تنها مربی ایرانی است که نماینده کشورمان را به فینال آسیا رسانده است

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای تیم استقلال قائل هستیم تمام تلاش خود را می‌کنیم در این دیدار پیروز شویم. گل‌محمدی تنها مربی ایرانی است که یک تیم از کشورمان را با شرایط اقتصادی نامناسبی که وجود دارد به فینال آسیا برساند. استقلال هم تیم خوبی است، اما دیدار دربی شرایط متفاوتی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار