شهرستان دیلم زمینه ساخت پالایشگاه نفت را دارد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت مهمی در منطقه نفتی بهرگان در شهرستان دیلم وجود دارد که زمینه ساخت پالایشگاه نفت در این شهرستان فراهم کرده است.

شهرستان دیلم زمینه ساخت پالایشگاه نفت را داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ظهر دوشنبه در بازدید از شرکت نفت فلات قاره و منطقه عملیاتی بهرگان در بندر امام حسن بیان کرد: با این استعدادی که در منطقه وجود دارد احداث پالایشگاه اولین اولویت منطقه است.

او تاکید کرد: کارشناسان و مدیران حاضر در منطقه که به توانمندی و ظرفیت‌های منطقه اشراف دارند این موضوع را تایید کرده‌اند، طرح آن باید تکمیل شود و با مستندات و پیوست‌های مناسب به مدیران وزارت نفت منتقل شود، بنده نیز با تمام توان در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آن دفاع خواهم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به سمت پروژه‌های کلان و مهم برویم گفت: شمال استان ظرفیت تبدیل شدن به پارس جنوبی دوم را دارد، کار‌های بزرگی انجام شده است، ولی استعداد انجام کار‌های بزرگ‌تری وجود دارد.

جمیری با اشاره به کم توجهی نفتی‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مناطق پیرامونی بیان کرد: محرومیت در شمال استان نسبت به جنوب استان بسیار مشهود است، به خاطر اینکه در طول زمان به مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه‌های نفتی در این منطقه توجه نشده است.

او افزود: وقتی استعداد و پتانسیل بالقوه وجود داشته باشد، ولی مدیران نتوانند کاری کنند که پتانسیل‌ها به فعلیت برسد و مردم بهره ببرند در حق مردم منطقه ظلم می‌شود، نباید در کنار این همه نعمت خدادادی مردم محروم بمانند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای گفت: مدیرانی که در راس کار هستند باید برای استفاده از داشته‌ها و بهره بردن از آن‌ها به نفع مردم اندیشه کنند، نباید به این فکر کنیم که چند نیرو را در بخش‌های خدمات شرکت‌های نفتی به کار بگیریم، برای توسعه اشتغال در شمال استان باید به فکر ایجاد زیرساخت‌های مناسب با توجه به استعداد منطقه باشیم.

جمیری در خصوص خدمات مجموعه نفتی بهرگان به مردم منطقه گفت: امروز با نگاه مثبت مدیران منطقه نفتی بهرگان خدمات مناسبی به مردم منطقه در حوزه آب و راه‌سازی ارائه‌شده است، ولی با توجه به ظرفیت و توان مجموعه، توقع مردم این است که در حوزه‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی خدمات بهتری ارائه شود.

او عنوان کرد: مدارس این منطقه نباید کمبود تجهیزات داشته باشند، دانش آموزان محروم نباید برای تحصیلشان مشکل تبلت داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای ادامه داد: با همه نقصانی که در خدمت‌رسانی مسئولین به مردم بوده مردم همراهی کرده‌اند، دوران مدیریت محدود است، ولی اثرگذاری مدیران کارآمد نامحدود است، به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار در دوره مدیریت خود، زیرساخت‌های منطقه را تقویت کنید.

جمیری با اشاره به لزوم تغییر نگاه مدیران در به‌کارگیری نیرو‌ها گفت: نیرو‌های بومی منطقه باید در حوزه مدیریتی پرورش یابند، این خیلی بهتر از این است که چند نیروی بومی بخواهند کار خدماتی انجام بدهند، باید با نگاه جدیدی به داشته‌هایمان توجه کنیم و به آینده آن امیدوار باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.