پایان اوباش گری‌های شرور منطقه مهرشهر کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری یکی از اراذل و اوباشی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه مهرشهرکرج کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یک نفر از اراذل اوباش در منطقه مهرشهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار تحت تعقیب مراجع قضایی را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی و شکستن شیشه خودرو‌های پارک شده داخل خیابان می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با هوشیاری و سرعت عمل، متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود پس از تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.