بازگشایی ۶ استخر اصفهان تا پایان این هفته

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان از بازگشایی ۶ استخر استان اصفهان با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا آخر این هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیمان گرامی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان اظهارداشت: بازگشایی استخر‌ها مشمول سونا و جکوزی نخواهد بود و بر طبق شیوه نامه های بهداشتی و موازین پیشگیرانه بیماری کووید ۱۹ استفاده از این ۲ مکان ممنوع است.

او ادامه داد: استخر‌های مروارید، پرواز، باغ فردوس (فولادمبارکه) یک و ۲، ایثار و گلسار در حال اخذ مجوز‌های لازم از مرکز بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی هستند  و بر همین اساس در روز‌های پیش رو بتدریج پذیرش خواهند داشت.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسوولان استخر‌های شهرستان‌ها روند اخذ مجوز‌های سلامت و بهداشت و دیگر موارد را آغاز کردند تا شهروندان بتوانند از این اماکن ورزشی استفاده کنند.

گرامی گفت: بر مبنای جلسه برگزار شده با حضور مسوولان هیات شنا، مرکز بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی مقرر شد که استخر‌ها لاین (مسیر) بندی شوند و تعداد مشخصی شناگر در هر خط حضور داشته باشند.

او افزود: بنابراین هر استخر با توجه به ظرفیت‌های مختلف، شمار بیشتر یا کمتری از شناگران را پذیرش خواهد کرد.

استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت ۲۴ شهرستان، ۷۳ استخر، ۶۰۰ مربی و هفت هزار و ۵۰۰ ورزشکار مرتبط با شنا، شیرجه و واترپلو دارد، بالغ بر ۷۰ تا یکصد هزار نفر هم بصورت تفننی به رشته شنا می‌پردازند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار