نیروی کمکی برای مراسم تحلیف بایدن اعزام می‌شود

اداره پلیس نیویورک به منظور کمک به پلیس محلی برای برگزاری مراسم تحلیف «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، نیروی کمکی اعزام می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی شبکه خبری «فاکس نیوز» گزارش داد: اداره پلیس نیویورک به منظور کمک به پلیس محلی در مکان بر‌گزاری مراسم تحلیف «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب در بیستم ژانویه، ۲۰۰ نیروی خود را به واشنگتن دی سی اعزام خواهد کرد.

منابع آگاه در اداره پلیس واشنگتن گفته‌اند که این شهر استقرار ۳۰۰۰ نیروی کمکی از اداره‌های پلیس سراسر آمریکا را خواستار شده است تا در مراسم تحلیف بایدن حضور داشته باشند.

این در حالی است که مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری امسال در آمریکا به دلیل محدودیت‌های کرونا با جمعیت کمتری بر‌گزار خواهد شد و رژه مرسوم هر ساله در خیابان پنسیلوانیا نیز لغو شده و قرار است به شکل «مجازی» بر‌گزار شود. بایدن نیز به هواداران خود گفته که برای این منظور به واشنگتن دی. سی سفر نکنند.

این در حالی است به دنبال نگرانی‌ها از تکرار دوباره آشوب هواداران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، که چهار‌شنبه شب به ساختمان کنگره حمله کردند، «موریل بوزر» شهردار واشنگتن خواستار افزایش و تمدید تدابیر امنیتی تا زمان بر‌گزاری مراسم تحلیف بایدن شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار