تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری دراستان

عصر امروز فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از نفرات برتر کنکور و نخبگان علمی فرزندان پاسداران سپاه عاشورا تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عابدین خرم  فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار هم در زنده بودن استکبار جهانی را شکست داد و هم در شهادتش و دنیا به این شخصیت و راه و منش او غبطه می خورد .

او افزود: همانطور که می‌بینید ،دانشمندان بزرگ ما توسط صهیونیست‌ها ترور شدند، این شهدا نخبگان و برجسته گان علمی کشور مان بودند، خدا توفیق بدهد،ادامه دهنده راه شهدا باشیم، چرا که امنیت، آرامش، عزت و قدرت برای ملت ایران در زمان خدمتشان و بعد از شهادتشان آفریدند.

اوتصریح کرد: وقتی میبینیم فززندان همرزمان ما چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به درجات بالای علمی رسیدند، بسیار لذت بخش و مسرت بخش است و حتما وجود تک تک این جوان‌ها برای همه جامعه علی الخصوص  مقام معظم رهبری که اینقدر نسبت به جایگاه علم توجه دارند، مایه افتخار است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: خیلی از خانواده‌ها در جامعه اسلامی تلاش می‌کنند و افرادی را تربیت می‌کنند، که به مدارج بالا می‌رسند، اما برای خودشان فایده‌ای نمی‌دهند، اما دانشمندان ما آنچنان جایگاه‌های علمی و معنوی را پیدا می‌کنند که استخوان در گلوی دشمنان می‌شوند و دشمن تلاش می‌کند تا این دانشمندان را ترور و شهید کند.

سردار خرم افزود: دشمن تمامی خاکریز‌ها را آمده و متوجه شده که فزرندان ما به گونه‌ای تربیت شده اند، که در مقابل دشمنان می‌ایستند، از همه راه‌ها اقدام کردند و توطئه‌ها کردند، اما ملت ایران علیرغم همه محدودیت‌ها و تهدید‌ها و توطیه‌ها به پیشرفت‌های زیادی رسیده است و اگر ما تفکر دینی را با پیشرفت علمی در هم بیامیزیم همان عزتی که مد نظر مقام معظم رهبری است که قوی باشیم به نتیجه می‌رسد.

در پایان مراسم از تعدادی از نفرات برتر استان در کنکور سراسری سال ۹۹ تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار