سرمربی تیم تکواندوی استقلال: سال آینده تیم تکواندو استقلال قوی‌تر ظاهر می‌شود

سرمربی تیم تکواندوی استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

رحیم صالحی سرمربی تیم تکواندوی استقلال تهران در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف تیمش از رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما در زمان کوتاهی بسته شد. استقلال از بازیکنان جوان و باانگیزه تشکیل شده است و تجربه زیادی در مسابقات لیگ برتر نداشت. البته کادر فنی استقلال باتجربه است. هادی مستعان، فرزاد عبداللهی و حجی زواره از شاگردان سابق من در باشگاه جوانه بودند و عنوان های زیادی دارند.

او ادامه داد: از نظر روحی و روانی به بازیکنان القا کردیم که می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند. در بازی اول برابر فتح صدر البرز خوب بازی کردیم اما متاسفانه در بازی دوم بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و در مدت کوتاهی وارد شیاپ چانگ شدند. بنابراین بازیکنان با خستگی زیاد برابر مس کرمان بازی کردند و مسابقه آنطور که کادر فنی انتظار داشت پیش نرفت.

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا کمبود بازیکن به تیمش ضربه زد یا نه، اظهار کرد: از این بابت تیم ما متضرر شد چرا که بازیکنان باید با وجود خستگی، آماده مبارزه بعدی در زمان کوتاهی می‌شدند. تمام برنامه ریزی‌های ما برای سال آینده است. متاسفانه امسال نتوانستیم با بازیکنان مطرح قرارداد ببندیم چرا که ستاره ها با باشگاه‌های دیگر قرارداد داشتند. قصد داریم در رده‌های دیگر هم تیم داری کنیم.

سرمربی تیم تکواندوی استقلال درباره حضور دوباره این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: علی نامداری حامی مالی و عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال تهران از دوستان قدیمی من است و قبلا هم در باشگاه جوانه به همراه او افتخارات زیادی در ۲ بخش بانوان و آقایان کسب کردیم. بعد از وقفه ۲ ساله‌، با او صحبت کردم تا حضور استقلال در لیگ برتر تکواندو ادامه داشته باشد. ما با باشگاه استقلال قصد داریم سال آینده پرقدرت در لیگ ظاهر شویم‌.

صالحی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ اظهار کرد: برگزاری مسابقات به شیوه قرنطینه به واسطه شیوع ویروس کرونا تجربه جدیدی بود. مطمئنا اگر مسابقات با حضور ۱۰ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد موفق‌تر عمل می‌کردیم. می‌توانستیم قدرت انتقال بازی‌سازی را طی هفته‌ها به بازیکنان داشته باشیم. در هر صورت شروع مسابقات لیگ باعث شد بازیکنان از رخوت بیرون بیایند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار