برهانی: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، شرایط دیگری رقم می‌خورد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی این تیم مقابل پرسپولیس در شهرآورد مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش برهانی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار این تیم در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما در هفته‌ای که گذشت، تمرینات بسیار خوبی را برای بازی با پرسپولیس داشتیم. امروز در اول بازی از حریف پیش افتادیم، اما با توجه به این که پرسپولیسی‌ها برای جبران جلو آمده بودند کمی تحت فشار قرار گرفتیم.

او ادامه داد: من اعتقاد دارم که اگر داور بازی پنالتی به حق ما را می‌گرفت و اختلاف به ۲ گل می‌رسید، کار تیم ما راحت‌تر می‌شد.

برهانی گفت: این طبیعت فوتبال است که تیمی که در نتیجه عقب افتاده است با تمام وجود حمله کند و تیم حریف را تحت فشار قرار دهد. بعد از دریافت گل، دیاباته را برای تاثیرگذاری در بازی حریف به میدان آوردیم، اما آن چیزی که انتظار داشتیم در زمین محقق نشد. با این وجود موقعیت‌هایی نیز داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

برهانی گفت: تیم ما در ۲ دفع توپ موقعیت‌های بدی را به تیم حریف داد و گل‌های بدی را نیز با اشتباهات بد خودمان خوردیم که باعث تاثیر در روند کار بازیکنان در زمین می‌شوند.

برهانی درباره نتیجه عادلانه این بازی عنوان کرد: اگر تیم ما آن پنالتی را که داور به اشتباه برای ما نگرفت، تبدیل به گل می‌کرد و اختلاف را به ۲ گل می‌رساندیم؛ می‌توانستیم بازی متفاوتی از خود به نمایش بگذاریم و نتیجه بهتری را در این بازی بگیریم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ دی ۱۳۹۹
کدوم پنالتی !! نکنه همونیکه تمام داورا حتی کیسه کشاش هم گفتن نبود رو میگی ! :)))))))))))))))))))) برو دخیل ببند که بازیکنت اخراج نشد و نورالهی هم مثل فلجا بازی میکرد وگرنه الان باید میرفتی قاطی باقالیا :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۳ دی ۱۳۹۹
آقای برهانی خوب میدونه که عصبانی شدن و پرخاش بازیکن در حین بازی تمرکز تیم رو بهم میزنه و به زیان تیم هستش ... حالا اگر مربی و یا سرمربی تیم پرخاشگر باشه و یا مدام در کنار زمین داد و بیداد کنه که ..مستقیما آرامش بازی تیمش رو بهم میزنه ...در بازی با پرسپولیس علاوه بر اینکه کادر فنی تیم متوجه نشد و یا نتوانستند تشخیص دهند که دفاع آخر تیم یعنی آقای مرادمند نمیتونه و حال بازی کردن نداره و مقصر اصلی دو گلی بود که خوردند .. به همین دلیل هستش .. توپی که براحتی با ضربه سر دفع میشد بدلیل عدم تمرکز آقای مرادمند و جا گیری غلطش ..از ایشون عبور کرد و مهاجم حریف به هر ترفندی ..توپ رو وارد گل کرد و یا جا گیری بد ایشان در گل دوم و عدم دفع به موقع توپ ارسالی و زودتر از مهاجم حریف ... از نتایج ایجاد پرخاشگری سر مربی و مربی کنار تیم میتونه باشه ...باید تیمها یاد بگیرند که در آرامش ...تمرکز بهتر و بازی زیباتر و هدفمند انجام میشود ..
Iran (Islamic Republic of)
ک.م
۰۸:۵۰ ۲۳ دی ۱۳۹۹
قانون جدید پنالتی در ایران: هر وقت توپ به دست باز و حتی در حال بال زدن یه لنگی بخوره ،دست حالت عادی داشته و پنالتی نیست. برا بقیه تیم ها خصوصا استقلال حتما در هر صورت پنالتی باید گرفته شود.حتی اگه از نزدیکشان هم توپ رد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۳ دی ۱۳۹۹
خواب دیدی خیر باشه کدوم پنالتی ها شما برین از داور تشکر کنین ی پنالتی واسه ما نگرفت بایس ده نفره هم میشدین استقلال افتضاح بازی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۳ دی ۱۳۹۹
راست میگه ایشون خودشون موقع مثلا فوتبال بازی کردن اونقدر دایو کردن که اگه وی ای ار اون موقع بود نصف گلهاش هم ثبت نمی شد
آخرین اخبار